پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت و هفتمین نمایشگاه تخصصی ابزارآلات صنعتی و کارگاهی اهواز

صدرا” بنیانگذار نمایشگاه های تخصصی و بزرگترین رسانه صنعت و ابزار در کشور طی شش دوره، با کیفیت‌ترین نمایشگاه‌ها را در شهرهای مختلف به یاری خدا برگزار نموده است؛ که این رویدادها تحولی در سایت های نمایشگاهی کل کشور به حساب می‌آید. نمونه‌ای از آن سال گذشته در استان خوزستان (شهر اهواز) برگزار گردید، که به نقل از مسئولین استانی و کارشناسان این شهر و حوزه یکی از بی‌سابقه ترین نمایشگاه‌ها در سطح کشور بوده است.
بزرگ‌ترین هدف پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت و هفتمین نمایشگاه تخصصی ابزارآلات صنعتی و کارگاهی اهواز ، آگاه کردن عموم مردم نسبت به  جایگاه ویژه استان خوزستان در صنعت کشور و همچنین ایجاد تعامل و آشنایی بیشتر صنایع و مصرف کنندگان با فعالان این حوزه است که از تاریخ ۷ لغایت ۱۰ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اهواز برگزار خواهد شد.
هفتمین نمایشگاه صنعت و ابزار اهواز در 1403 برای گردهمایی متخصصان، صنعتگران و سرمایه گذران داخلی و بین المللی فرصتی کم‌نظیر فراهم آورده تا آخرین دستاوردها، نوآوری ها و تکنولوژی های پیشرو در صنعت و ابزار را به نمایش بگذارند.

استان خوزستان با برخورداری از منابع غنی و موقعیت استراتژیک، به عنوان شاهرگ حیاتی اقتصاد ایران محسوب می‌شود. وجود بزرگترین میادین نفت و گاز خاورمیانه و جهان، صنایع پتروشیمی عظیم، مجتمع‌های فولاد و ذوب آهن، گستره وسیع کشاورزی و دسترسی به آب‌های آزاد، از این استان یک قطب صنعتی و اقتصادی بی‌نظیر ساخته است.

رودخانه‌های پرآب کارون، کرخه و دز علاوه بر تأمین آب مورد نیاز بخش‌های مختلف، نقش مهمی در توسعه کشاورزی و صنعت استان ایفا می‌کنند. پالایشگاه آبادان به عنوان قدیمی‌ترین و بزرگترین پالایشگاه کشور و همچنین پتروشیمی‌های بندر امام و ماهشهر، از جمله صنایع مادر استان هستند که محصولات آن‌ها به بسیاری از نقاط کشور و جهان صادر می‌شود.

صنعت فولاد ایران و شرکت فولاد خوزستان نیز به عنوان دو قطب بزرگ صنعت فولاد کشور، نقش محوری در تأمین نیازهای داخلی و صادرات این محصول استراتژیک دارند. صنایع کوچک و متوسط استان نیز در زمینه‌های مختلفی همچون نجاری، آهنگری و تولید مواد غذایی فعالیت می‌کنند و به رونق اقتصادی منطقه کمک شایانی می‌کنند.

در واقع، می‌توان گفت که چرخ صنعت و اقتصاد ایران تا حد زیادی به تلاش‌های شبانه‌روزی مردم غیور خوزستان و پرسنل متعهد صنایع این استان می‌چرخد. سهم این استان از درآمد کشور حدود ۸۰ درصد است، و نقش محوری در تأمین منابع مالی کشور ایفا می‌کند.
این نمایشگاه با برجسته ‌سازی تعاملات و فرصت‌های صنعتی و تجاری، بستری گسترده و کم نظیر برای معرفی محصولات و ارائه خدمات فراهم خواهد کرد.

شرکت “ایده نوآوری صدرا” به عنوان برگزار کننده این رویداد، امیدوار است که نمایشگاه صنعت و ابزار اهواز نقطه عطفی در توسعه صنعت و ابزار کشور باشد

جهت حضور و رزرو غرفه:
09195550388