صنف ابزار و یراق به عنوان یک صنف فعال و پیشتاز در صنعت کشور همواره در حال رشد و پیشرفت است، در این راستا در دوم مهر سال جاری شرکت بزرگ آروا فاز اول آزمایشگاه مرجع ابزار آلات خود را افتتاح کرد؛ در این رویداد بزرگ جمعی از مدیران برجسته صنف ابزار و اصحاب رسانه به ویژه جناب آقای مهدی نوروزعلی مدیر مسئول مجله صدرا و جناب مهدی باقرپور رئیس اتحادیه ابزار نیز حضور داشتند.

این آزمایشگاه که دارای به روزترین و کاملترین تجهیزات است، قادر به تست انواع اینورترهای جوشکاری و ابزارهای برقی از نظر بررسی کیفیت، تست عملکرد، مقاومت در شرایط مختلف آب و هوایی و …است.

مجموعه آروا در جهت کسب رضایت مشتریان خود این گام بزرگ را برداشته است تا محصولات استاندارد کافی برای استفاده در مشاغل مختلف را دارا باشند.

در این افتتاحیه آقای محمد امین مصلایی مدیرعامل محترم شرکت آروا و آقای حمید مصلایی قائم‌ مقام شرکت آروا، در طول یک نشست خبری به سؤالات اصحاب رسانه به صورت کامل پاسخ دادند تا تمام ابعاد این افتتاحیه روشن شود.

در این مصاحبه از هدف بزرگ مجموعه آروا در جهت اشتغال زایی صحبت شد و آقایان از چشم اندازهای بزرگ آروا را رساندن کارکنان این مجموعه به 1500 نفر دانستند.

همچنین به سؤال شایع دلیل گارانتی ۷۰ ماهه اینورترهای جوشکاری آروا نیز پرسیده شد که به گفته جناب مصلایی: “ما گارانتی۷۰ ماهه ارائه می‌کنیم چون آن‌قدر کیفیت محصولات آروا خوب است که کمتر به تعمیر نیاز پیدا می‌کند. ابتدا گارانتی ۱۲ ماهه را ارائه کردیم و وقتی دیدیم در یک سال دستگاه‌ها به تعمیر نیاز نداشتند، آن را به ۲۴ و سپس ۳۶ ماه رساندیم و دیدیم که همچنان محصولات برای کاربرانمان خوب کار می‌کند. به همین خاطر، گارانتی ۷۰ ماهه را برای محصولاتمان در نظر گرفتیم.”

در ادامه حاضران بازدید کاملی از خط تولید محصولات آروا داشتند که قسمت‌های مختلف کارخانه توسط کارشناسان مربوطه توضیح داده شد.

مجموعه آوا در جهت کارآفرینی و اشتغال جوانان دست به این اقدام بزرگ زده است و همواره دغدغه رضایت مشتریان خود را دارد و در همین راستا از تمام توان و قدرت خود استفاده کرده و توانسته آزمایشگاه مرجع خود را افتتاح کند.